CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

everything is about me, my other half and my cutie daughter






~~DOAKAN KAMI YE~~

Ya Allah, berkatilah akad nikah atau perkahwinan kedua mempelai ini. Jadikanlah jodoh mereka menghasilkan kebaikan. Jalinkanlah kasih-sayang dan kemesraan antara mereka. Kurniakanlah mereka keturunan yang soleh dengan mendapat anak-anak lelaki dan perempuan yang soleh sehingga cucu-cicit mereka. Lapangkanlah rezeki mereka. Dan peliharalah mereka daripada tipu daya makhluk-makhluk lain. Wahai Tuhan yang Maha Penyayang di kalangan yang menyayangi.













Friday, 21 October 2011

rumah idamanku dan baju bersandingku

dah pukul 12 lebih rupanya..
owhh i suppose to sleep early coz'  i wanna wake up at 6 today
banyak kutt benda nak buat..

pukul 7 pergi jogging kat tasik permaisuri. 
depan rumah je.. hope dapat bangun awal esok..!!
mission nak kuruskan badan..
owhhh seriesly mmg tensen sgt2..
pelik tawww~ saya makan takdelah banyak pun.. even malam kadang2 tak makan..
tapi lemak2 kat badan nih degil betullll..
owhh minggu depan memang kene diet kaw2..
my fren promote korset PREMIUM BEAUTIFUL..
siap boleh buat installment..
hmm tengah 50-50 lagi..
3 bulan nak kene turun 5kg or lebih.. boleh ke??


lepas jogging mahu hantar dokumen rumah kat Rawang..
uhuk..uhuk..
encik tunang takde so kenelah belajar berdikari sikit..
Luckily my kawan baik wanna accompany me..
thanx cik norie :)
mintak2lah lepas.. berharap sgt2 nie..
owhh doakan ye loan diluluskan..
berangan dah nak hias rumah sendiri.
nak cat satu rumah warna pink luar dan dalam.. haha (macamlah boleh..hihi)
nanti saya cerita pasal rumah ini..
Why we choose this so called rumahKu SyurgaKu.. InsyaAllah

then lepas tu nak pergi beli kain utk resepsi..
can't wait anymore..
nak cepat2 pergi hantar tailor
nak siap cepat2..
so that i can have time to DIY d detailing kat baju nanti..
tailor ambil upah RM250 je..
saya pernah hantar baju tunang saya..
sebab tu konfinden nak tempah baju bersanding untuk resepsi pulak..
ok will story more-more later.. hihi..









4 comments:

FY

chaiyok2 eza..hehe..
beli rumah kat rawang ke?kat mane ek?sebab FY pun bakal duduk sana juga =) hehe

cik eza

ye kwerr? yeayy jom kite ramaikn jemaah kat rawang.. haha...kat country homes.. FY kat mane? jatuh cinta ngan rumah.. lagi2 jatuh cinta sebab ada JUSCO..

FY

FY beli dekat saujana rawang,sbelah country home..dekat sangat la tu..berjiran la kite nanti..hehe..aah,jaya jusco awal tahun depan siap la kan..

teddytales diarys

phewitt ...

Post a Comment